SPR jagtkampagne i Jylland

Sportsrideklubbens (SPR) jagtkampagne afholdes i år i Jylland, nærmere bestemt Sophiendal Slotshotel – Låsbyvej 82, 8660 Skanderborg.

JJR har lovet at stille forhindringsmateriel til rådighed, og Jens Laursen er den jyske tovholder på arrangementet.

JJR’s medlemmer er inviteret til at deltage i jagterne samt frokoster, som finder sted i uge 38.
SPR afholder i alt tre jagter i uge 38:

1. Mandag den 16. september kl. 12.00 – Sophiendal Gods
  2. Onsdag den 18. september kl. 11.00 – Bidstrup Gods
  3. Fredag den 20. september kl. 11.00 – Sophiendal Gods

Der vil være et følgefelt ved hver jagt, hvor påklædningen IKKE er uniform men tweed.

Mødetid er mindst 15 minutter før jagtstart.

Jagtgebyr er 160 kr. Dette betales direkte til SPR på jagtdagene inden jagtstart.

Pris for deltagelse i frokost er 250 kr. (pr. frokost). Dette afregnes direkte med Sophiendal.

Tilmelding skal ske til Kim på tlf.: 40 50 17 06 eller mail: kim.schewing@gmail.com senest onsdag den 11. september.

Bemærk at JJR’s egen jagt (jagt nr. 7) finder sted lørdag den 21. september på Sophiendal.

Kim Schewing